torsdag 24 februari 2011

Förlåt som f*n

Ha ha Tjenare bloggen!!
Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte bloggat på så länge!! Ja det har ju blivit ganska många sådana här inlägg där jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på länge!! ha ha Men iaf hoppas det är ok <3
Nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort nu när jag inte bloggat sen alla hjärtans dag!!

jag har ju vart väldigt mycket med mina vänner! Jag har varit i LC rätt så mycket ( lidingö Centrum) jag har varit mycket med min BFF ( hedvig) och så har jag sett på Bio med två av mina Bästisar... Vi såg Filmen trassel och den var jätte bra ( för att  vara animerad) ha ha


Den var IAF Bra och jag kan rekomendera den!

Men aja Vad ska man mer skriva nu då?? - Jo just det

Jag e så himla avundsjuk på mamma o pappa som får åka till hawaii med pappas jobb på jobbresa!! ( barn under 18 fick inte följa med) Men iaf nu har dem flugit ungefär halvvägs och är i NY!! :P









och snart Sitter dem på planet igen på väg till hawaii!!
:(

Orättvist!! Men jag och min lillebror kmr säkert få ngn present elr så!! ha ha
då önskar jag min converse ( stavning)




Men det allra bästa av allt:::::::
IMORN E DET SPOERTLOV!!!!!!!!  jippie!

Då ska jag till LC med några av mina bästa vänner och fika och fira!! det ska bli :)




ha ha STOR smiley!!

Men iaf sedan önskar jag mig en one piece dem e såå coola!! Och tro det elr ej men dem kommer faktit från norge!! aa jag trodde dem kom från typ USA / Englad nån stans!! ha ha
== Norge??




Ha ha ha Men aja Snart e klockan 8 elr ja den e 8/ 20:03 ha ha så snart ska jag nog gå upp och kolla på tv och drick te!!
och dricka ,,,,,




gott de!! :)

Vet vad som mer ska hända hyffsat snart?? ja jag ska åka till alperna ( franska alperna) men familjen och åka skidor!! därför ska jag skriva om när jag är där!! ocg det kommer bli såå mysigt också för vi har pool och spa avdelning på hotellet!!

sedan ska jag också visa en ganska bra låt som kommer från tv serien glee!!




Låten:
hoppas ni också gillar låten!! Programet går på onsdagar 20.00 i kanal 11!
Men nu ska jag nog säga hejdå!!




puss och kram skumbanan!! ( hoppas det var ok michan)

GODNATT!! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar