lördag 26 februari 2011

Tjena morsh!!

Hejsan sry att inlägget som jag skriver idag blev såhät sent... Men jag har haft väldigt kul idag!!

Idag vig klockan halv 12 så gick jag och min farmor till tåget, Sedan åkte vi det inte till ropsten och och tog tunnelbanan därifrån!! sedan gick vi runt i stan och kollade och så^^ Runt 2 så träffade jag mina kusiner m faster... vi gick och åt lunch på en italienare ( smaskens) :) Jag tog wn pizza buf`´e 





Det var gott XD men väldig mättande!

här kommer en till video på en sådan här smaskig tårta:

Ha ha !!

Men nu ska jag nog gå och sova så jag orkar morgondagen!!
Kram kram... karro!

P.S Idag var jag ju på stan då köppte jag lite saker... Men jag visar dem imorn för nu håller jag på att dö!! ( av trötthet) ha ha :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar