onsdag 9 mars 2011

Hejsan

Hej, förlåt att jag inte uppdaterat bloggen sen i fredags men internet här på hotellet har inte funkat!

nu ska jag iaf berätta om min resa än så länge...

här satte vi oss i bilen och skulle precis åka iväg till arlanda:


Framme på arlanda....


På arlanda var det väldigt skönt för det var ingen kö elr ngn ting nästan...
sedan gick vi och åt. sj tog jag hamburgare och vatten att drick:


När vi sedan hade flugit och kommit fram till vårat hotell i milano så var klockan runt halv 1 ( natt)
i reseptionen var möblerna gjorda av kartong

vårt hotell rum i milano.

Sedan dagen efter så hyrde vi bil och åkte till franska alperna, våran by heter la plange.
på vägen dit var det superduper mycket tunlar... Sedan stannade vi på vägen och åt ( i italien) jag åt pasta....

Nu hinner jag nog inte blogga mer för idag men jag kommer att blogga om hur vi har det här imorn för nu ska vi gå och bada i hotellets pool.

kram kram karro!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar