tisdag 15 mars 2011

Morsning!!

Haha vetjag valde en knäpp rubrik!!

Ledsen för dålig uppdatering och så, men resten av dagarna där i alperna så fanns det inget internett, fast hotellet sa att det skulle va det O.o ha ha

Men iaf nu e jag hos e kompis och vi har cyklat idag, det var kul... vi turades om lite på cuklarn mellan hennes och henns syrras cykel. Hi hi

Idag ska jag bäställa en onePiece :) Mamma skulle köpa en till mig i stan, men dem var slut typ överallt!

Nu snart ska jag och mattan ( kompis) spela lite sims... och idag ska jag testa ett nytt sett att måla naglarna! visar bilder på¨dem sen! Samt att jag sedan kommer blogga om hur jag hade det i alperna och allt som har hänt sedan jag inte bloggat nu!! Men iaf kram kram

SES!!

P.S Sry för inga bilder i inlägget mer pallar inte det nu ha ha !

Uppskattar kommentarer!!!! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar