torsdag 3 mars 2011

Mamma och pappa!!

Äntligen har dem kommit hem... jag har saknat dem såå!! ÅH jag ber så om ursäckt att jag inte bloggat denna vecka,,, men internett har varit helt dött!

igår hade vi världens roligaste dag nästan... vi åkte färja( viking line) till mariehamn och sedan tillbaka! Det var såå roligt det fanns bubbelpool och bastu på båten m.m roliga saker det var väldigt soligt igår också så det var en väldigt vaker syn att se ut på havet!

Elr!! ::




så ja.., Det var Väldigt kul!!

SEdan kom ju mamma och pappa hem så vi fick lite presenter:





äkta Ed hardy!! ( stavning)





Snygga Va?? :) Det var äkta uGG...

och:



märket till tröjan var:


Sedan i tisdags köppte jag Ett par klackskor:
Jätte hög klack jag vet!!


Jag tyckte dem var Riktigt coola!! och.. Dem kostade bara 150 kr!!

Men puss puss vi ses!!
P.S imorn åker jag till alperna! derifrån kommer jag blogga!! Längtar tilss imorn! :)

Kram  karro

2 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag blir kan jag få allting du har fått hehe super snygga saker

    SvaraRadera
  2. tack sötis!! Saknar dig! <3

    SvaraRadera